Засідання класних батьківських зборів 

       Батьківські збори є найважливішою формою взаємодії сім’ї і школи, засобом підвищення ефективності освітнього  процесу. Родина – природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, совісті, правдивості, любові до навколишніх.                                           
         На батьківських зборах у 1 класі обговорювали  роль батьків у вихованні дітей,  шукали шляхи формування здорового клімату в сім’ї, товариських стосунків між батьками і дітьми. Батьки аналізували ставлення до своїх дітей, визначали проблематичні аспекти у вихованні дітей молодшого шкільного віку, звертали увагу на режим дня першокласників.                                   
         Збори-тренінг проведено  з батьками учнів 2 класу «Школа та сім’я – точки дотику». Шукали спільні форми роботи у трикутнику « учні-батьки-вчителі».  Знаходили нові результативні форми взаємодії з батьками. Формували педагогічну компетентність батьків щодо навчальної діяльності дитини, сприяли усвідомленню учасниками тренінгу важливості відповідального ставлення до батьківства, виховували повагу до думки іншого.                                           
        «Що заважає і що допомагає дитині вчитися» під такою назвою проведено класні батьківські збори у 3 класі. З метою сприяння згуртованості батьківського колективу та створення комфортної атмосфери для успішної роботи, надання  поради щодо мотивації навчання, підвищення  компетентності батьків . Обговорювали притчу “Про чотири свічки”; назвали фактори (зовнішні і внутрішні), які заважають дітям вчитися; слухали поради вчителя,  заповнили анкети для батьків.         
          Допомогти батькам усвідомити значення читання в житті дитини, прививати любов до читання, заохочувати батьків знаходити час і можливість для сімейного читання, виховувати бережливе ставлення до книжок; згуртувати учнівський колектив, де панує дружба, любов і повага – таке завдання було на класних батьківських зборах у 4 класі.                                             
           У 5 класі відбулися батьківські збори під назвою «Разом до щастя», метою яких було розповісти батькам про особливості п’ятикласників, їхню самооцінку; порадити, як батьки можуть допомогти дитині добре вчитися, як виховувати в дітей відповідальне ставлення до навчальної праці, формувати мотивацію у навчальній діяльності, виявляти здібності дитини.                                     
          Тема  батьківських зборів у 6 класі – «Уміння співпрацювати – запорука успіху». Спільна мета – досягти позитивних результатів у вихованні і навчанні дітей можна тільки у тісній співпраці. Батьки також цікавилися успішністю своїх дітей, їхньою поведінкою.                               
            У 7 класі на батьківських зборах обговорювали поведінку учнів, де основним аспектом розмови  було насилля у стосунках між учнями, які спрямовані на утвердження своєї влади над кимось. Звертали увагу на види булінгу, фізичне насильство (штовхання, завдавання ударів), словесне знущання (обзивання, глузування). Вироблення системи дії з метою профілактики та запобігання жорстокої поведінки дітей.                                 
            На класних батьківських зборах у 8 класі говорили про вікові проблеми підлітків та шляхи їх вирішення. Підлітковий вік – складний і багато в чому суперечливий період життя дитини. Різкі фізіологічні та психологічні зміни особливо впадають в очі батькам та педагогам. Підлітковий вік – період кризи в розвитку особистості дитини. Більш детально говорили як правильно спілкуватись з підлітком.                                   
             Класний керівник 9 класу зосередив увагу батьків на психологічних особливостях періоду ранньої юності. Разом  узгоджували засоби виховного  впливу батьків та вчителів,звернули увагу на вплив соціальних факторів.                 
             Мета проведення батьківських  зборів у 10 класі – допомогти  батькам знайти шляхи взаємодії з дітьми в питаннях професійного  визначення. Присутні обговорили головні чинники, що впливають на вибір професії, ознайомилися з популярними професіями на ринку праці. Також батькам були запропоновані  рекомендації  з розвитку кар’єри дитини.                   
            Батьки учнів 11 класу ознайомилися  з особливостями  та моделлю НМТ у 2024 році та  обговорили  психологічні  аспекти підготовки учнів. Акцентувалася  увага на практичні поради «Як допомогти дитині у підготовці до НМТ».
            Діти – найголовніший скарб, оберігаємо їх, чуємо, частіше обіймаємо!
Поширити: