
Вчитель Сухроменда В. М. провів у 9 класі урок педагогічної майстерності з креслення на тему «Ескізний малюнок проєктного виробу». Актуалізацію опорних знань і умінь учнів Василь Михайлович провів шляхом фронтального опитування у формі мозкового штурму. Для вивчення нового навчального матеріалу застосував наочні засоби навчання: продемонстрував учням виготовлену з деревини підставку під телефон і показав, як зобразити графічно її ескізний малюнок, як робити і наносити заміри на проєктний виріб. Для практичної роботи клас було поділено на групи. А також три учні зображали ескізні малюнки на дошці, решта – у робочих зошитах за інструктивними рекомендаціями вчителя.
Василь Михайлович використав міжпредметні зв’язки з геометрією і трудовим навчанням. Більшість учнів засвоїли матеріал і результати їх навчальної діяльності належно оцінені вчителем. Дотримано всіх
дидактичних принципів і норм для реалізації мети уроку.