Урок з історії України на тему “Конституція Пилипа Орлика”

img 688fde8a9ad7ab7c2177cdfa9d4adc8b v

         Вчителем Яворським З. І. був проведений у 8 класі урок педагогічної
майстерності з історії України на тему «Конституція Пилипа Орлика».
Відповідно до перерахованих цілей і завдань уроку, можна сказати, що урок
був методично побудований і цілеспрямований. Вчитель використав найбільш
продуктивні методи викладання нового матеріалу і закріплення вже вивченого
раніше, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей в класі. У
восьмикласників переважає логічна і зорова пам`ять. Вони володіють певними
знаннями з історії, тому вчитель використовував такі словесні методи навчання
як вступна розповідь, бесіда із проблемними питанням, для актуалізації
опорних знань, пояснив важливість вивчення теми на даному уроці.
         На першому етапі цього уроку вчитель загострив увагу на мету та завдання
уроку і його важливе значення у вивченні історії. Протягом уроку вчитель
постійно використовував таблиці, схеми на дошці, з метою кращого засвоєння
та доступності викладання матеріалу. Для активізації матеріалу, при виконанні
різних завдань, вчитель постійно разом з учнями підводив підсумок вивченого
відрізку матеріалу, використовуючи ілюстрації та карти.
        Для покращення запам’ятовування матеріалу вчитель використовував
прийоми: повторення основних дат уроку, які не обхідно запам’ятати,
складання схем, відтворення основних подій вивченої теми, використання
малюнків та таблиць, що допомагали учням розвивати образний та емоційний
тип пам’яті.
       Зворотній зв`язок виконував не лише навчальну, але й контролюючу, а
характер відповідей учнів, впливав на подальші дії вчителя.
Так само учні були уважними і захоплені під час роботи. При виконанні
завдань були зацікавлені в правильному та швидкому його виконанні. Урок
сприяв загальному розвитку дітей.

  • img 20230303 122611 img 20230303 124653 img 20230303 124700
Поширити: