Засідання класних батьківських зборів в Орівському ЗЗСО І-ІІІ ст. у ІІ семестрі 2024-2025 н.р.

1000017929

        21 січня 2025 р. у 5 класі було проведено батьківські збори на тему « Що допомагає і що заважає дитині вчитися?» Обговорили якість уроку, його методичну досконалість, обладнання. Але поступово на задній план відходить виховання в учня сумлінного, творчого ставлення до праці, прагнення стати
кращим. Мотивація навчання – бажання вчитися й отримувати задоволення від навчання. Зі своєї практики класний керівник зазначив, що останнім часом помітно знизився рівень мотивації навчання. Від учителів-колег можна почути, що переважає мотивація на здобуття оцінки. Деякі діти просто не хочуть вчитися. Звичайно, якщо з дитинства не прищеплене це бажання, то педагогу важко виховати сучасну особистість. Мотиваційна сфера – глибоко індивідуальна, тому в її формуванні слід орієнтуватися на конкретне ставлення дитини до навчання.
         На батьківських зборах у 2 класі 12 лютого 2025р. батьки вели дискусію з класним керівником на тему «Виховуємо разом». Щоб виховати повноцінну людину , культурну , моральну , творчу , необхідно, щоб вчителі та батьки діяли як союзники . Взаємовідносини родини і школи важливі, адже в школі у
дитини з’являється шанс для самовираження , виявлення своїх талантів. Школа ставить перед собою багато завдань: і виховні, і навчальні, і просвітницькі. Школа може допомогти батькам при вирішенні багатьох питань виховання , але вона ніколи не зможе конкурувати з родиною. Саме родина є сильним засобом у формуванні особистості дитини. Життя та наука довели, що всі проблеми у дітей, а потім у дорослих пояснюються помилками сімейного виховання, головна з яких – відсутність любові і невміння хвалити і підтримувати своїх дітей. Найголовніше для дитини, щоб її любили такою, яка вона є. Людство не вигадало нічого живішого та більш конструктивного, ніж діалог. Саме діалог допомагає бути фахівцем з людинознавства, знаходити спільну мову з кожною родиною, згуртувати батьків, разом з ними створювати гуманне середовище для виховання дітей та вчитися, виховуватися, зростати самому.
        21 лютого 2025 н.р. у 7 класі обговорювали тему : «Ще раз про культуру поведінки, вихованість, ввічливість», для того, щоб пояснити батькам роль виховання культури спілкування,тактовності, ввічливості у дітей; дати рекомендації щодо напрямків розвитку культури поведінки у школярів;
виявляти ставлення батьків до виховання внутрішнього світу дитини. Разом з батьками розмірковували, що поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя. Зробили висновок, що справжня культура спілкування – це гуманне ставлення одне до одного, що полягає в умінні зрозуміти почуття і
настрій оточуючих, поставити себе на їхнє місце, уявити, яку емоційну реакцію викликають і в інших наші вчинки. Учні створили «Памʼятку для батьків від дітей», де зазначили, що вони потребуть більше уваги, турботи, спілкування, а батькам було запропоновано опрацювати тест – таблицю « Результати
виховання культури поведінки дитини в моїй сімʼї». Вони мали обвести кружечком відповідний варіант та підрахувати отримані бали. За результатами тестування культура поведінки, вихованість, ввічливість дітей в родині є, але батькам потрібно більше часу та зусиль для вирішення цієї проблеми.
         25 лютого 2025 н.р. у 1 класі дізнавалися про «Прості поради батькам, як розбудити в дитині бажання читати». Метою батьківських зборів було ознайомити батьків, як діти навчилися читати. А також зацікавити батьків, щоб у їхніх сім’ях більше читали дитячих книжок разом з дітьми. Адже дитина бере приклад від своїх батьків і також тягнеться до книжки. Діти напам’ять прочитали вірші про те, як вони люблять читати. Продекламували вірші Т.Г. Шевченка. Вчителька вручила учням  “Свідоцтво про посвяту у читачі”. Учні поділилися з присутніми, які книги вони отримали бібліотеці. Це були книги- пазли, а також українські народні казки. Обговоривши дане питання, на батьківських зборах вирішили: більше приділяти уваги читанню вдома, читаючи разом з дітьми цікаві художні книги.
        18 березня 2025 н.р. у 9 класі тема батьківських зборів – «Вибір майбутнього – справа відповідальна». Метою класних зборів було допомогти батькам зробити правильний вибір: чи продовжити навчання в школі, чи піти вчитися. Батьки, разом зі своїми дітьми повинні серйозно підійти до вирішення цієї проблеми, добре подумати над правильністю вибору. Адже вибір навчального закладу, а згодом і професії, значною мірою впливає на все наступне життя молодої людини. Тут не можна покладатися на випадковість, квапитися. Необхідно найсерйозніше ставитися до цієї проблеми. Саме батьки і найближчі родичі великою мірою впливають на професійний вибір: школа не є найбільш
значущим чинником професійного самовизначення молодих людей. Тому батьки повинні усвідомлювати свою відповідальність за поради, побажання, а іноді й вимоги, адресовані дитині. Як правило, батьки високо оцінюють значення освіти в сучасному житті, активно формують у своєї дитини
прагнення до вищої освіти. Тому батьки зобов’язані вивчити інтереси, можливості і здібності своєї дитини.. Не можна залишити без уваги і такий чинник професійного самовизначення, як вплив однолітків. Через вікові особливості для багатьох підлітків думка однолітків є більш значущою, ніж
думка батьків і вчителів.
        20 березня 2025 н.р. – «Виховання відповідальності у дорослих дітей». На батьківських зборах у 8 класі батьки з класним керівником обговорили важливу тему «Виховання відповідальності у дорослих дітей» щодо підготовки дітей до труднощів, які очікують їх у перехідному віці. Головна проблема
підліткового віку – конфліктність. Тому дорослі не повинні загострювати стосунки, не провокувати свою дитину на грубість. В даній ситуації підлітку потрібно, щоб його любили, розуміли. Щоб дитина могла реалізувати власні здібності, вдосконалювати, поважати себе. Це те, що формує власну самооцінку.
         20 березня 2025 н.р. в 11 класі обговорювали тему «Ключові компетенції майбутнього». Разом з батьками аналізували ставлення одинадцятикласників до вибору майбутньої професії, значення схильностей і здібностей у виборі професії. Розглянули ключові компетенції майбутнього, які надали інформацію батькам про те, які навички та знання будуть важливими для їхніх дітей в майбутньому, та як допомогти батькам підтримати їх у розвитку цих компетенцій. Детально обговорили такі компетенції: вільне володіння державною мовою, математична компетентність, природничо-наукова
компетентність, екологічна та інформаційно-комунікаційна компетентність, а також соціально-громадянські та культурні компетенції. Розглянули, які навички та знання входять у кожну з ключових компетенцій, та як їх розвивати у дітей. Батьки обмінювалися досвідом та разом працювали над створенням сприятливого середовища для розвитку дітей.
         21 березня 2025 н.р. у 6 класі тема зборів: « Разом до успіху: співпраця школи, учнів і батьків». Метою зборів було обговорити з батьками важливі питання, створити дружню атмосферу. З батьками було проведено кілька вправ. Кожен з батьків отримав паперовий аркуш (у формі листочка , серця) із завданням: написати одне слово або фразу, яке відображає їхні очікування від навчання їхньої дитини (наприклад, «успіх», «дружба», «гарні оцінки»). Батьки по черзі називали свої слова і коротко пояснювали, чому це важливо для них. Наступне завдання полягало в тому, щоб батьки створили дерево надії на ватмані, приклеївши листочки/серця, щоб діти завжди пам’ятали, що батьки поруч. Проводилося обговорення, як підтримати дитину у навчанні та розвитку. Результатом зборів було встановлено позитивний контакт між учителем і батьками. Батьки отримали корисні поради. Символічний плакат підтримки стане джерелом мотивації для дітей у класі.
        25 березня 2025 н.р. у 10 класі проведено батьківські збори на тему: «Турботливі батьки – успішні діти». Виховувати дітей можна трьома шляхами: владою, поступливістю, діалогом. Батьки завжди знають краще за дітей і це демонструють дитині. Але це може викликати у дітей переконання, що батьки
їх не розуміють. Можливі наслідки для дітей- нездатність творчо мислити, самостійно вирішувати проблеми. Поступливість – може викликати у дітей егоїзм. Діалог у дитини розвиває бажання співпрацювати, впевненість у собі,повагу до потреб інших. Через діалог батьки повинні передавати дітям важливі для них цінності,враховуючи потреби дитини. Таким чином, через діалог, можна підготувати успішних дітей.
         24 квітня 2025 н.р. у 7 класі класним керівником організовано батьківські збори на тему «Чи знаєте Ви свою дитину?» Мета: сприяти формуванню довіри, доброзичливих відносин між батьками та дітьми; педагогами та учнями. На зборах разом з батьками було обговорено декілька ситуацій: «Вмійте дитину
вислухати», «Дрібниці родинного життя». Проведено анкетування : «Принципи виховання дітей», «Світло вашого дому». Отже, доброти, самостійності та справедливості дитина має навчитися протягом дитинства. Насамперед, повсякденне життя у родині повинно прививати ці якості дитині. І якщо
почуття доброти та справедливості не отримали свого розвитку, то прагнення до самостійності легко може вилитись у безвідповідальне бунтарство, безглузду агресивність.
         Батьківські збори у 3 класі проведено 15 травня 2025 н.р. на тему «Родина та школа – партнери у вихованні дитини». Мета їх засідання: зробити родину помічником і другом, як для самої дитини, так і для школи; встановити партнерські відносини між вчителем та батьками; підвищити компетентність
батьків в питаннях виховання дітей. Розпочали збори читанням притчі «Чотири свічки», обговорили ситуації героїв, провели бліц- турнір, відбувся перегляд відео «Бережіть своїх дітей».
         У 4 класі 16 травня 2025 н. р. було проведено батьківські збори на тему: «Підсумки навчально-виховної діяльності». Класний керівник підвів підсумки за 4 клас; наголосив на особливостях (психічні та фізіологічні) майбутньої адаптації випускників початкової школи до навчання у базовій школі; провів тест «Ми і наша родина» та інструктаж з БЖД; вирішували різні організаційні питання; висловив подяку батькам і учням за допомогу в організації освітнього процесу.
          28 травня 2025 н.р. у 5 класі відбулися батьківські збори під назвою «Підсумки навчального року. Безпека на канікулах». Мета: підвищення педагогічної грамотності батьків в питаннях безпеки життєдіяльності дітей. Класний керівник намагалася розширити знання батьків про можливі небезпеки для дитини дошкільного віку в літній період; сприяти формуванню у батьків почуття відповідальності за безпеку своєї дитини; привернути увагу батьків до необхідності проводити бесіди на дану тему з дітьми.

  • 1000017928
Поширити: