Засідання класних батьківських зборів в Орівському ЗЗСО І-ІІІ ст. у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

img 20240603 110224

       09.02.2024 р. у 1 класі було проведено батьківські збори на тему « Як виховати патріота?» Сьогодні,  у час війни, патріот – це той, хто свої сили, в межах своєї компетенції, віддає на захист Батьківщини. Батьки висловлювали свої думки, що патріотизм – це відданість українській самостійній соборній державі, повага до мови та культури, до людей, які віддали життя за Україну. Наголошували на тому, що дітей потрібно виховувати в дусі патріотизму, гартувати розум і здоров’я. На завершення  батьки  зробили символічне коло єдності , тримаючи в руках синьо-жовті стрічки.

         На батьківських зборах у 2 класі 22.03.2024 р., метою  було сприяти залученню батьків до співпраці, навчити їх допомагати учням, виховувати в учнів повагу один до одного. З батьками проведено тест «Які ви батьки?», де вони змогли самостійно оцінити себе  та їх участь у житті дитини. Працюючи в групах, вирішували різноманітні шкільні ситуації. Ознайомились з історичною довідкою про права дитини (перегляд відео). Проводячи рефлексію, підбили підсумки за темою батьківських зборів. Кожна мама та батько отримали «Пам’ятки для батьків».    

        Батьківські збори у 3 класі проведено 16.02.2024 р. на  тему «Родина та школа – партнери у вихованні дитини». Мета їх засідання: зробити родину помічником і другом, як для самої дитини, так і для школи; встановити партнерські відносини між вчителем та батьками; підвищити компетентність батьків в питаннях виховання дітей. Розпочали збори читанням притчі «Чотири свічки», обговорили ситуації  героїв, провели бліц- турнір, відбувся перегляд відео «Бережіть своїх дітей».       

         У четвертому класі 01.03.2024 р. було проведено батьківські збори за темою: “Корисні поради для батьків”. На зборах обговорили про відповідальне ставлення до батьківства, а також про успіхи у навчанні дітей. Ознайомилися з рекомендаціями щодо формування педагогіки партнерства. Обговорювали спільну роботу вчителів, батьків і учнів. Мета: встановити партнерські відношення між вчителем і батьками, зробити родину помічником і другом для школи. Заслухали про випадки жорстокого поводження серед дітей. Висловили думки про профілактику та запобігання жорстокої поведінки.          

          У 5 класі відбулися батьківські збори під назвою «Взаємовідносини у сім’ї» 15.03.2024 р. Мета зборів: визначити разом із батьками їх задачі та головні пріоритети у вихованні; проаналізувати типи спілкування в родині, стилі родинного виховання, а також те, якою може бути любов до дитини. З батьками було проведено практикум-гру “Кошик асоціацій”, практикум-гру “Психологічна зарядка”, тест “Ви і Ваша дитина”, Гру “Незакінчене речення “. Говорити про виховання дітей завжди важко. Сучасна біда в тому, що багато батьків стоять впівоберта, а часом і спиною до своєї дитини. З сім’ї дитина несе багаж знань, культури поведінки, вихованості і проносить його все своє життя. Як поводяться батьки, така поведінка і у дитини. Вона копіює поведінку дорослих. Діти бачать те, що батьки хочуть приховати від них.  Всі ми хочемо, щоб наші діти виросли порядними, добрими. Дитина це соняшник – повертається до добра як до сонця. Якщо ми хочемо бачити наших дітей добрими, для цього треба доставляти дитині радість спілкування з нами. Це може бути радість спільного пізнання, спільної праці, спільного відпочинку.

          У 6 класі 16.02.2024 р. тема батьківських зборів: «Сім‘я і дитина – нерозривний процес». Розпочали епіграфом Ф. Адлера «Сім’я – це суспільство в мініатюрі, від цілісності якого залежить безпека всього великого людського суспільства». А також було проведено анкетування і  вручення пам‘ятки для батьків. Завершили батьківські збори повчальними словами В.Сухомлинського: «У дитині ми повинні бачити майбутню дорослу людину – ось в цьому, мені здається, і полягає життєва мудрість батька, матері, педагога. Іншими словами – потрібно вміти любити дітей ». Адже ми, дорослі, чомусь забуваємо, що в дитячій душі, як на благодатному ґрунті, – все, що потрапляє , проростає . Посієш добре, розумне, вічне, і збереш багатий урожай доброти, милосердя, людяності, щирості».                                                   На батьківських зборах у 7 класі 21.03.2024 р. обговорювали питання причини неуспішності учнів та вплив соціальних мереж на поведінку учнів, та як не допустити впливу соціальних мереж на формування здорового способу життя. Обговорили успішність учнів 7 класу та методи покращення успішності, прийшли до висновку встановити партнерські відношення між вчителем і батьками, покращити моніторинг успішності учнів, зробити родину помічником і другом для школи. Обговорили вплив соціальних мереж на поведінку між учнями класу та вирішили посилити контроль за учнями у соціальних мережах, а також провести бесіди щодо запобігання жорстокої поведінки, та про профілактику запобігання конфліктних ситуацій у класі.   

         На класних батьківських зборах у 8 класі 15.03.2024 р. обговорювали проблеми  підліткового  віку. Оскільки – це   складний і багато в чому суперечливий період життя дитини. Різкі фізіологічні та психологічні зміни особливо впадають в очі батькам та педагогам. Підлітковий вік – період кризи в розвитку особистості дитини. Як правильно спілкуватись з підлітком у цей період? Восьмикласники особливо залежні від мікросередовища та конкретної ситуації. Одним з визначальних елементів мікросередовища, в стосунках, що формують особистість, є сім’я. Для будь-якого підлітка дуже важлива роль сім’ї, але в будь-якій родині виникають проблеми психологічного характеру, які призводять до кризи підліткового віку. На зборах ми спробували віднайти шляхи вирішення даної проблеми.  

         У 9 класі  23.03.2024 р. проведено  батьківські збори на тему «Наші діти в сучасному суспільстві». Сьогодні наші діти занурюються з головою в світ смартфонів, ноутбуків, а потім дратуються коли їх відволікають. У звичайному світі їм «нудно». Діти втрачають здатність фокусуватися і уважно слухати, знижується уважність. Гаджети віднімають час на ігри і читання. Діти ще недостатньо зрілі, щоб самостійно вирішити цю проблему. І тому завдання батьків і вчителів допомогти їм у  цьому.

          На батьківських зборах 30.04.2024 р. батьки учнів 10 класу ознайомилися з психологічними особливостями підлітків, причинами і симптомами кризи підліткового віку. Було проведено анкетування « Чи готові ви до підліткового віку дитини?».  Обговорювались ситуації,  що ілюструють проблеми кризи та розглядалися шляхи їх розв’язання. 

          В 11 класі 02.02.2024 р. для батьків було розкрито суть правильного вибору професіі та іі значення для держави та особистості. Проаналізовано роль батьків у профорієнтаціі дітей, вплив моральної атмосфери та психологічного клімату у сімʼї на формування особистості. Також ознайомилися з особливостями проведення НМТ у 2024 році.

  • img 20240603 110127
Поширити: